Stora Stockholm

Har inte hunnit säga någonting om förra helgens tävling på Stora Stockholm. I alla fall så är jag så otroligt nöjd och min underbara Tea skötte sig utmärkt. Och vi kom hem med massor av framgångar och lärdom.
Tea blev Bästa veteran, BIR och svensk vinnare -12. Inte nog med detta så blev hon även kvalificerad till cruft och jag hoppas verkligen att vi kan åka dit (England) 2013, det är så otroligt många snygga hundar där och det skulle vara så himla stort för mig att ställa där. Men sen tog det ungefär för att underdriva en halv dag innan hon inte längre var så ren!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

happyjess.blogg.se

Hundträning, tävling, bilder och vardagen med hund.

RSS 2.0